Кількісна оцінка неспеціальної фізкультурної освіченості молоді
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Исследован опыт количественной оценки неспециальной физкультурной образованности школьников и студентов. На его основе разработаны индексы для определения уровня неспециальной физкультурной образованности в виде полного варианта для использования с научно-исследовательскими целями и экспресс-индекса для практического применения в процессе физкультурного образования учащейся молодежи. Оба индекса показали высокую надежность в процессе верификации.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Barabashov S. V. The process of students physical education / S. V. Barabashov // Physical education Siberia. — 1999. — N 2. — P. 40—44.
Dvorak V. N. The rating system of students overall physical education / V. N. Dvorak // Innovative processes in physical education students: compil. of scientific art.: The 60th anniversary of BSU Physical Education and Sport Department / Editorial Board: V. A. Koleda (ed.). [et al.]. — Minsk: Belarusian State University, 2009. — P. 33—41.
Zhuravlev A. N. Optimizing of physical activity of special schools students: Dis. ... Candidate. ped. Scien ces: 13.00.04 / A. Zhuravlev. — Moscow, 2001. — 147 p.
Lotonenko A. Physical Culture and its species in the real needs of students / A. Lotonenko // Theory and Practice of physical culture. — 1997. — N 6. — P. 14— 17.
Mikhailov E. L. Physical education of high school students by means of integrated forms of physical education lessons / E. L. Mikhailov // Physical culture: upbringing, education and training. — 2006. — N 6. — P. 47—50.
Saaty T. Analytical planning. Organization systems. — Transl. from Eng. / T. Saaty, A. Cairns. — Moscow: Radio and communication, 1991. — 224 p.