Використання інноваційних технологій зміцнення здоров’я студенток у навчальному процесі вищих навчальних закладів
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Цель исследования – научное обоснование инновационных технологий физичес кого воспитания, направленных на укрепление здоровья и повышение уровня двигательной активности студенток. Предложено использовать на занятиях по физическому воспитанию интерактивные технологии обучения, которые предусматривают активное взаимодей ствие участников учебного процесса, а также использование дифференцированного обучения в зависимости от уровня физической подготовленности студенток. Установлено, что применяемые технологии доказали свою эффективность благодаря повышению двигатель ной активности и физического здоровья студенток экспериментальных групп
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Apanasenko G. The Level of health and organism physiological reserves of / G. Apanasenko, L. Dolzhenko // Theory and methods of physical education and sport. – 2007. – Т1. – P. 17–21.
Bekh I. D. Student-centered education: Scientific method. manual / I. Bekh. – Kyiv.: ІZМN, 1998. – 204 p. 3. Glazyrin I. D. Foundations of differentiated physical education / I. D. Glazyrin. – Cherkassy: Vidlunnja-plus, 2003. – 352 p.
Gryban G. The Analysis of the state of student`s health of higher educational institutions / G. Gryban, T. Kuteck // Sports Bulletin of the Predniprovja. – 2004. – N 7. – P. 130– 132.
Guba V. P. Scientific-practical and methodical bases of physical education for young students: textbook. manual / V. P. Guba, A. S. Morozov, V. V. Parfenenkov; General Ed. V. P. Guba. – M: Sovitskiy Sport, 2008. – 206 p.
Krutsevich T. U. Ratio of students to classes of physical education in high school / T. U. Krutsevich, A. U. Mar chenko // Physical education and sports in the system of education as a factor in the physical and spiritual health of the nation. The Scientific substantiation of physi- cal education, sport training and training for physical culture and sport: materials of International scientific аnd practical conference (Minsk, 8–10 April 2009): In 4 vol. / Ed. V. N. Kriazh. – Minsk: BSUFK, 2009. – Vol. 3, Part 1. – P. 150–152.
Lubysheva L. I. Innovative technology of formation the health culture of high school girls in the system of physical education / L. I. Lubysheva, O. N. Batsina // Physical culture, upbringing, education, training. – 2007. – N 5. – P. 5–15.
Musakaev M.V. Technique of combined classes in the process of students physical education / M. V. Musakaev, A. Z. Zinnatnurov // Theory and practice of physical culture. – 2008. – N 7. – P. 20 – 21.
Osmolovskaya I. M. An Organization differentiated education in modern secondary school / I. M. Osmolovskaya. – [2-e Izd., Rev. and extra]. – Moscow: Publishing house of Moscow psychological and social Institute; Voronezh: NGO «Modek», 2005. – 216 p. – (Series «The Library of teacher-expert»).
Yakimanskaya I. S. Personality and centered education in modern school / I. S. Yakimanskaya. – Moscow: Sentiabr, 1996. – 96 p.