Формування мотивації до занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю учнів старших класів
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Статья посвящена проблеме формирования мотивации к занятиям оздоровительно-рекреационной двигательной активностью старшеклассников, так как в последние годы прослеживается тенденция к снижению уровней здоровья и двигательной активности, к преобладанию преимущественно пассивного образа жизни школьников- старшеклассников. В ходе исследования были определены педагогические условия для формирования мотивации учащихся старших классов к занятиям оздоровительно- рекреационной двигательной активностью, которая создает основу для их активной жизни в будущем, способствующей формированию привычки и потребности в регулярных занятиях физическими упражнениями.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Andreeva A. Analysis of motivational theories in improving physical education and recreation / A. Andreeva / / Theory and Methods Phys. education and sport. – 2004. – N 2. – P. 81–84 .
Bezverkhnya G. V. Motivation for physical education and sports students 5-11th graders : Dissertation of the candidate of physical education and sport: 24.00.02 / G. V. Bezverkhnya / Uman State Pedagogical University. Pavla Tichinu. – Uman, 2004. – 258 s.
Kovalev N. Technology of recreational activities of high school pupils / Natalia Kovalev , Elena Andreeva // Theory and methods of physical education and sports. – 2012. – N 2. – P. 29–34 .
Krutsevych T. Recreation in physical culture at different groups population / T. Yu. Krutsevych, H. V. Bezverhnya. – Kyiv: Olympiyskaya literatura, 2010. – 248 p.
Chukhno P. V. Integrated pedagogical approach to the formation of upper secondary enrollment positive motivation to systematic physical training, a healthy lifestyle / P. V. Chukhno, R. R. Azyullyn, E. A. Medvedev // Pedagogicalpsychological and medical-biological problems of physical culture and sports. – Kamsk. – 2010. – N 3. – P. 112– 118.
Ames C. Achivement goals, motivation climate, and motivation progress / C. Ames // Motivation in sports and exercise. Champaing IL: Human Kinetics. – 1992. – P.161– 176.
Hodge K. Motivation in masters sport: Achievement and social goals / K. Hodge, J. B. Allen, L. Smellie // Psychology of Sport and Exercise. – 2008. – Vol. 9. – P. 157–176.