Організаційно-методичне забезпечення підготовки тренерів з питань інклюзивності в спорті як компонент інформаційно-освітнього простору
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Резюме. Сучасне суспільство вимагає інтеграції інклюзивності в усі сфери життя, вклю-
чаючи спорт, що актуалізує потребу професійного розвитку тренерів у цьому напрямі.
Стаття розкриває значення комплексного підходу до забезпечення інклюзивності в спорті,
охоплюючи технологічні, організаційні та методичні аспекти, відкриваючи потенціал роз-
витку освітньої та спортивної галузей. Мета. Обґрунтування авторської структурно-логічної
схеми комплексного підходу в підготовці тренерів для забезпечення інклюзивності в спор-
ті з урахуванням організаційно-методичного забезпечення як складової спеціалізованого
інформаційно-освітнього простору підготовки фахівців. Методи. Аналіз та систематизація
джерел літератури, індукція та дедукція, методи системного та логічного аналізу, синтез та
узагальнення. Результати. Представлено авторську структурно-логічну схему, яка включає
аналіз проблем та причини, визначення шляхів їх вирішення, результат та очікувані наслідки
у вигляді системного вирішення проблеми недостатнього рівня інклюзивності в спорті через
навчання та професійний розвиток тренерів за підтримки сталої інклюзивної організаційної
політики з використанням відповідного організаційно-методичного забезпечення. Поруч з
розглянутою потребою в інтеграції глобальних тенденцій та міжнародного досвіду у навчанні
тренерів з інклюзивності в спорті наголошується на критичній ролі адаптації освітніх мате-
ріалів до мовно-культурних особливостей та регіонального аспекту. Екстраполюючи прин-
цип субсидіарності у цей контекст, навчання на найнижчому рівні та у національному вимірі
сприятиме досягненню стійкості в інклюзивному спорті, що підкреслює актуальність покра-
щення освітніх ініціатив для тренерів та вдосконалення методичного оснащення з питань
інклюзивності в спорті. Результати дослідження можуть слугувати орієнтиром для розробки
інклюзивних стратегій у вітчизняному спорті.
Ключові слова: інклюзія, спорт, підготовка тренерів, освіта, організаційно-методичне за-
безпечення, інформаційно-освітній простір.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).