Мотиваційні аспекти в формуванні самостійної фізичної активності у студентів медичного вищого навчального закладу
Основний зміст сторінки статті
Анотація
В статье рассматривается роль мотивационного аспекта в формировании самостоя тельной физической активности у студентов медицинского вуза. Проведен анализ показателей, характеризующих мотивацию к самостоятельной активной физической деятельности. Для опре деления показателей, характеризующих мотивационные аспекты в формировании отношения к систематическим занятиям физической активностью, были использованы методы исследования изменений состояния самочувствия, активности и настроения
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Dobrovolska N. O. Optimization of the physical condition of students through self training: manual training / N. O. Dobrovolska. – Donetsk, 1994. – 179 p.
Karpman V. L. Testing of diagnostic of physical performance and functional readiness of athletes: textbook for institutes of physical culture / V. L. Karpman. – Moscow: Fyzkultura i sport, 1987. – 168 p.
Kramskoj S. I. Lifestyle and health of students: problems, analysis, experience, recommendations / S. I Kramskoj, V. P. Zaitsev // Fyzkultura s zdorovie. – 2006. – N 1(7). – P. 38–41
Kurish V. Motivational orientation of first-year students to exercise/ V. Kurish, M. A. Luk’yanchenko // Physical Education students in higher education: Achievements, Problems and their solutions in the context of the Bologna Declaration. Materials of the All-Ukrainian scientific – practical conference. – Kyiv: National University of «Kievo-Mogilyanska akademіya», 2007. – P. 159–161
Lobanov A. P. Independent work of students in the con-text of the competence approach // Organization of independent work at the Faculty of University College: Materials of Intern. Scientific Conference. – Practice. conf. Minsk, 16– 17 November 2006, – Minsk: BSU, 2006. – P. 35–38