Вплив рухової активності на психоемоційний стан, соціально- комунікативні навички та активність студентів Китайської Народної Республіки: гендерний аналіз

Основний зміст сторінки статті

Оксана Марченко
Чжімінь Се
Лусінь Лі
Олег Ростов

Анотація

Резюме. У статті розглянуто вплив рухової активності на рівень задоволеності своїм
життям, комунікацій та соціальних зв’язків у студентському середовищі КНР у гендерному
аспекті. Мета. Дослідити вплив рухової активності на покращення психоемоційного стану,
комунікативних навичок та соціальних зв’язків студентів КНР з урахуванням гендерних особ-
ливостей. Методи. Теоретичний аналіз, узагальнення даних науково-методичної літератури
та документальних матеріалів; математично-статистична обробка фактичного матеріалу. Результати. Визначено, що 63,3 % студентів продемонстрували помірний рівень стресу, 30 %
відчувають високий рівень, 55,5 % китайських студентів визнали, що соціальна ізоляція під
час пандемії для них була важкою, 69,6 % студентів відзначили зміни у своєму фізичному
стані у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання, що суттєво вплинуло на їхній
психоемоційний стан. Впровадження гендерно-орієнтованих практичних рекомендацій до
стимулювання рухової активності студентів КНР сприяло розвитку комунікаційних навичок,
вмінню співпрацювати в групі та привело до зменшення рівня стресу.
Ключові слова: рухова активність, студенти, гендерні особливості, гендерний аналіз, пси-
хоемоційний стан, стрес.

Блок інформації про статтю

Номер
Розділ
Статті