Дослідження фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку в умовах воєнного стану
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Резюме. У статті подано результати педагогічного тестування та рівня фізичної підготовленості учнів 1–3-х класів в умовах воєнного стану. Мета. Дослідити рівень фізичної підготовленості учнів 1–3-х класів в умовах воєнного стану. Методи. Аналіз і узагальнення даних науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати. У ході дослідження показників рухових тестів виявлено незадовільний стан рівня фізичної підготовленості учнів 1–3-х класів. Висновок ґрунтується на тому, що низький рівень фізичної підготовленості (68,33 %) має переважна більшість хлопців і дівчат. Середній рівень фізичної підготовленості мають 28,33 % респондентів. Школярів з високим рівнем фізичної підготовленості не було виявлено. Зміст та спрямованість фізичного виховання в умовах воєнного стану не забезпечують належного рівня фізичної підготовленості і фізичного здоров’я учням молодшого шкільного віку тому потребують інтенсивного пошуку нових підходів та інноваційних форм організації освітнього процесу з фізичного виховання, що сприятимуть підвищенню рівня фізичної підготовленості та відновленню психоемоційного та фізичного стану школярів.
Ключові слова: фізична підготовка, хлопці, дівчата, фізичне виховання, фізичні якості.
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).