Заняттєва активність та її компоненти: визначення ключових термінів ерготерапії як окремої науково обґрунтованої професії
Основний зміст сторінки статті
Анотація
Блок інформації про статтю
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.
Редакційна колегія дотримується рекомендацій The Committee on Publication Ethics (COPE) з питань этики наукових публікацій.
ОБОВ'ЯЗКОВЕ ПОСИЛАННЯ НА АВТОРІВ ПРИ КОПІЮВАННІ ЧИ ЦИТУВАННІ МАТЕРІАЛУ НАУКОВИХ СТАТЕЙ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Посилання
Bagriy, I.P. (2016). Profesiyna pidhotovka maibutnikh zanyattevykh terapevtiv v universytetakh Kahady [Professional education of future occupational therapists in Canadian Universities]. Extended abstract of Candidate’s thesis. Pereyaslav-Khmelnytskyy [in Ukrainian].
Kravchuk, L.S. (2017). Fizychna terapiya, erhoterapiya: tlumachennya profesiynoyi diyalnosti [Psysical therapy, occupational therapy: defining professional activity]. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tehnolohiy universytetu «Ukraina». – Collection of scientific articles of Khmelnytsky Institute of Social Technologies of University «Ukraine», 13, 37-40 [in Ukrainian].
Krutsevych, T.Yu. (2008). Teoriya i metodyka fizychnoho fykhovannya [Theory and methodology of physical education]. Kyiv: Olimpiyska literatura [in Ukrainian].
Slovnyk ukrainskoyi movy (1970-1980). [Dictionary of Ukrainian language]. Kyiv: Naukova dumka [in Ukrainian].
Shevtsov, A.H. (2016). Kvalifikatsiyna kharakterystyka okupatsional’noho terapevta (erhoterapevta) v systemi korektsiyno-reabilitatsiynoyi roboty [Qualification characteristic of occupational therapist (ergotherapist) in the system of correctional and rehabilitation work]. Aktualni pytannya korektsiynoyi osvity – Topical questions of correctional education], 7, 16 [in Ukrainian].
Occupational therapy Australia. (2010). Australian minimum competency standards for new graduate occupational therapists. Brisbane: The University of Queensland.
Cole, M.B., & Tufano, R. (2008). Applied theories in occupational therapy: A practical approach. Thorofare. NJ: Slack Inc.
Law, M., Cooper, B., Strong, S.S. et al. (1996). The personenvironment-occupation model: A transactive approach to occupational performance. Canadian Journal Occupational Therapy, 63(1), 9-23.
Occupational therapy practice framework: Domain and process (3rd ed.). American Journal of Occupational Therapy, Vol. 68, 1, 1-48.
Pendleton H.M., & Schultz-Krohn W. (Eds.) (2006). Pedretti’s occupational therapy: practice skills for physical dysfunction. St. Louis, MS.: Mosby.
The Tuning Occupational Therapy Project Group (2008). Tuning Educational Structures in Europe: Reference Points for the Design and Delivery of Degree Programmes in Occupational Therapy. Bilbao: Publicaciones de la Universidad de Deusto.
Warren A. (2002). An evaluation of the Canadian model of occupational performance and the Canadian occupational performance measure in mental health practice. British Journal of Occupational therapy, 65 (11), 515-520.
World Federation of occupational therapists (2016). Minimum Standards for the education of occupational therapists. Available from www. wfot.org/store
World Federation of occupational therapists (2017). Definitions of occupational therapy from member organizations. Available from http://www. wfot.org/ResourceCentre/tabid/132/did/827/Default.aspx
World Health Organization, WHO (2002). International Classification of Functioning, Disability and Health (ICF) Introduction. Available from: http://www.who.int/classifications/icf/en